Stressen gör att man glömmer...

I går morse steg jag upp 05.45 för att åka till jobbet...

Helt plötsligt var klockan 06.30 och jag hade inte ätit frukost ännu så jag slevade i mig lite fil och sprang ut till bilen, satte mig i och körde till jobbet som började 06.45.

Kvällen innan hade jag vart förutseende och tänkte att det skulle bli en kall natt så jag stoppade i mtorvärmar kabeln i bilens uttag men inte i väggen, det hade jag tänkt göra på morgonen då jag vaknade men det som var, var att det var ganska varmt på morgonen så jag gick aldrig ut och satte igång motorvärmaren........
I all den stress jag då hade på morgonen så satte jag mig ju bara i bilen och körde iväg, med en kabel hängade under bilen.
Stundvis hörde jag att det lät konstigt, det som slog under bilen och jag tänkte " gud förbannat, vad äre nu då" men det lät inte hela tiden så jag körde till jobbet och när jag hade parkerat så tittade jag på bilen...där hängde en 20 cm lång stump av den en gång långa motorvärmarkabel. Haha, jag trodde jag skulle dö av skratt!!

Hur klantig får man vara, nu kommer jag nog aldrig att sätta fast kabeln på kvällen innan utan låta den hänga på garage väggen. Tur att det inte var nå allvarligare som stressen gjorde att jag glömde!

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh.. Måste få skratta lite med dig för det måste ha sett roligt ut :) hihi!!

Skönt att du kom fram sökert trots stressen iaf :)

2008-10-03 @ 12:57:41
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0