JobbJobbJobbJobb

Denna vecka har jag fått jobba mycket. Roligt!! =)

Nu sitter jag i Roknäs hemma hos mamma och pappa...Jimmy och Jeanette är här med alla hundarna. Hemi är bara för underbart söt =)
Har letat fram en massa kläder som vi kan klä ut oss med i helgen...men beslutsångesten börjat träda in....vart ska vi vara?! Det är så många fester och man kan ju inte vara på alla ställen på samma gång. Jag är den människan som gärna vill vara med alla, kan som inte säga nej, men jag måste ibland....men till vem denna gång??

Jossan har födelsedagsfest utan maskerad...skönt när man ska ut sen för man vill ju inte se allt för hemsk ut =P
Danne och Catta har inflyttningsfest med maskerad.
Sandra och markus har 70-tals fest.
Eventuellt en massa mer fester också......

Jobbigt

Enklast av allt...att stanna hemma och aldrig byta från mjukisbyxorna =P Haha, men så tråkiga är vi inte!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Din stackare, men är alla fester på samma dag? Annars kan du ju dela upp det lite grann ;P

Hoppas allt är bra med dig och att du klarat dig från magsjuka (hörde att kristian inte mådde allt för bra) jaja nu ska jag fortsätta mitt pluggande..

Kram på dej!

2008-10-30 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0