Fredag

Jobbade till kl 13.00 idag och när jag kom hem hängde jag upp mina nya snygga gardiner som älsklingens mormor sytt åt mig =) Sen skyndade jag mig iväg med Louise och Molly till badhuset. Var jätte skönt och mysigt att bada i varmvattenspoolen med Mollsan =)

Nu har Anneli och William, svärmor och älsklingens lillebror, just åkt hem. Vi har bjudit dem på middag ikväll. Lagade färsk pasta, ädelost sås och marinerad fläskfilé. En äppelpaj till efterrätt fick min älskling också. Det blev en super god middag och så har vi fått surra lite....Älsklingens gudmor har träffat en kille i Turkiet nu =)
Ska bli rolet när hon kommer upp till Piteå i november, var jätte länge sen vi träffade Birgitta.

Nu klev älsklingen ut ur duschen så då bär det av till Olle och Jossan för att umgås med Tina och Crille, Tenge och Gunhild och såklart Olle och Jossan. Ska se Idol och kankse käka lite gotta =)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0