Första jävla snön

I morse var det en tidig morgon för att åka iväg till jobbet.

I och med min lilla tabbe tidiagre i veckan men motorvärmarkabeln så skulle jag ta sambons bil eftersom det var så pass kallt. När jag gick ut för att starta bilen ett tag innan jag skulle åka till jobbet så snöade det.

Det snöade!!

Usch, jag får redan panik för att vintern är på gång...jag vill ju ha sommar, inte kall och äcklig vinter!
Visst tycker jag om snön och allt vad man kan göra men jag skulle helst bo där det inte är kallt och snö och istället kunna åka iväg för att få köra skoter eller åka bräda.
Vad besvärligt att måsta hålla på å köra in bilen i garaget och stoppa i värmare hela tiden, man kan inte bara komma på att man ska åka iväg en sväng utan måste alltid ha lite framförhållning.

Nu ska jag jobba vidare..Har lungt idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0