Skyltsöndag

Idag är det första advent och det betyder skyltsöndag. I de yngre åren var vi alltid på sporthallen i skjulnäs och såg film med alla andra ungar men det är jag lite för stor för nu =P så idag har jag och mamma vart i Fagervik och sedan gick vi en sväng på skyltsöndagen inne i stan.
Tycker att det var en "dålig" skyltsöndag...lite utställare och de som fanns var bara hembakat fika och stickade strumpor. Det brukar ju finnas roligare saker...

Nu sitter jag här på soffan och slöar. Tittar på viva la bam och väntar på att älsklingen skall komma hem från all skottning. Vi har hyrt en film som vi ska sen ikväll. Blir en skön sovmorgon i morn eftersom jag jobbar kväll och älsklingen har skottat idag istället för i mornbitti.


Nu är nog min tvättmaskin klar så jag ska gå och hänga den... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0