Utvärdering

Ja, då har vi sett Hot rod...
Visst var det en humoristisk film och rolig men ibland blev den bara för mycket för min smak.
Ett och ett annat skratt bjöd den på men just de stunder där just det komiska var så utdraget störde jag mig på...Men de kära fick ju i alla fall varandra, så där har ni en film som passar mig =)

Kärlekskomedier är så förutsägbara men ack så trevliga...man blir så glad av dem och man behöver inte vara skärpt och pigg för att se dem! Jag har väldigt svårt för att hålla mig vaken om jag ligger skönt på soffan eller på golvet så en film som man inte behöver följa varje sekund av är ypperligt för min del =)

Idag regnar det här i Piteå och jag har fruktansvärd längtan till Göteborg....Vet nämligen inte vad jag ska göra i veckan, har inte fått tillbaka någon reflextion på arbetet så jag kan jobba med det!
Alltså har jag tid till att åka iväg men jag saknar pengarna just nu. Kostar ju ändå 2000 bara för flyget och jag måste tänka på att de pengar jag har nu ska räcka till sista JULI...får nämligen ingen lön förens då! *Surt*

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0