The Iguana is not my favourit right now...

Hahaha, ganska rolet äre väl ändå men samtidigt pain in the as...

Min sambos gröna stora och feta leguan har lyckat få upp ett nät som är satt i taket, för hålet till lampan och ventilationen, i terrariet. Han har klämt ut sig själv och legat där uppe på taket ett tag tills han trodde att han kunde hänga i min gardinstång, vilket resulterade i att han gjorde en bakåtvolt ner på stolen som jag ställt nedanför terrariet.
Han har bökat runt här i huset ett bra tag, rivit ner blommor, klättrat i lampor och katträd...Tillslut blev jag less när han skulle käka kattmaten! Jag satte in honom i terrariet igen och det tog 2 minuter så hade han klämt sig ut genom det där jävla hålet igen så nu ligger han där uppe på taket och vägrar att komma ner...Han vet ju att jag ska sätta in honom i terrariet igen och han vet att solen skiner i fönstret i vardagsrummet så han vill dit och jag vill till gymet, men det blir inget gym för mig så länge som Gandalf är lös...

Bagera har inte lärt sig vilka krafter Gandalf har ännu, visst har han fått sig ett rapp av svansen nu idag men det brydde han sig inte om eftersom den var så liten...Men vänta bara tills han tar i, då vill inte Bagera gå i närheten av honom igen =P

Fick möjligheten till att fota några söta bilder på dem...

   
   


Sötaste bilden på Bagera där han slickar sig runt munnen precis =) Klämde in en bild på Tiger också..Världens sötaste katter!! =) Det nya lilla tillskottet Bagera har börjat gå ihop med gammel kissen Tiger så nu busar de och håller på...men some times blir Tiger less och daskar till lillen så han far i golvet =)

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0