Obeskrivlig känsla

Nu, alldeles nyss, för ungefär två minuter sedan skickade jag in första utkastet av mitt ex-jobb. Har lagt till en sammanfattning nu på morgonen och det känns faktiskt jätte bra =) Dock har jag en så jävla trögt seg handledare... men det ska nog bli bra ändå!

Jag tar examen från universitet nu...det känns helt ofattbart!!
Pratade med mamma igår och frågade vad jag skulle få i present =P Vill ha uteMöbler till Altanen =D
Hon fattade först inte vad jag pratade om, jag hade ju redan tatt studenten sa hon...men detta är ju ännu större känns det som!!

Det börjar nalkas examenstider för alla skolelever av alla slag, lågstadiet, högstadiet, gymnasiet och universitetet...Hoppas nu på att vädret skall få vara på alla examenstagares sida för jag vet hur roligt det är med studentveckan om det är bra väder...Vilken känsla!!

Lycka till till er alla som räknar ner inför sommarlovet och en underbar sommar!!

Tjao

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg. =)

2008-05-16 @ 08:57:55
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0