Lista

Röker du? När det är fest.
Snusar du? Nä fy fasiken vad äckligt.
Dricker du sprit? Jaadå en god grogg är aldrig fel.
Skolkar du? Har inget att skolka ifrån..
Vilken bil kör du helst? Relistiskt av de vi har så blir det nog Mustangen när den är i gång, ingen bil som vi äger men som jag gärna skulle köra är koenigsegg.
Gör du frukosten själv? Ja sambon är för morgontrött =P
Har du suttit i rätten? Nej.
Har du hett temperament? Nej verkligen inte, eldar sällan upp mig och om jag gör det så är det i trafiken när folk inte kan köra bil.
Vad gör du om dagarna? Försöker skriva ett ex-jobb och snart börjar jag jobba.
Har du slagit ner någon? Nej.
Har du pussat någon av samma kön? Jaadå =)
När grät du senast Det var nog bara för någon dag sedan..
Har du varit på strippklubb? Nej.
Vem kan du prata om allt med? Min mamma, sambo ocg Dick.
Har du solglasögon? Ett antal =)
Vem pussade du senast? Christian.
Vem kramade du senast? Christian.
Vad är din högsta önskan just nu? Att sommaren skall infinna sig och alla tråkigheter försvinna.
Vad heter din hårspray som du använder? Got2be och Disp.
Vem gillar du? Vilka gillar jag inte..
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart.
Har du string på dig just nu? Nej, hipsters.
Har du bärbar data? Självklart.
Är du blyg? Nej, inte speciellt.
Vad tänker du på just nu? Att jag ska klä på mig och gå ut å kratta löv.
Hur gammal är du om 2 år? 23 år
Hur lång är du? Länge sedan jag mätte mig men på passet står det 165 cm.
Vem ringde dej senast? Dick.
Hur löd de senaste sms:et du fick? Jag är så full, men rolet har jag haft!
När såg du senaste din mamma? I Torsdags.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
Ringa eller messa? Ringa...eller det beror på med vem =P
Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna.
Vilken är din äkta hårfärg? Den absolut tråkigaste gråa råttfärgen.
Vad gör du om 10 år? Jobbar, har gift mig, skaffat barn och mår gött =) Har nog köpt en husbile eller husvagn och åker runt i Sverige.
Hur stor är din säng? 180 cm
Föredrar du skor, strumbor eller barfota? Skor utomhus och strumpor innomhus.
Vad dricker du till frukost? The eller juice.
Dricker du kaffe? Jaadå, gärna med lite mjölk i.
Kan du spela poker? Kan och kan, men speciellt bra är man inte.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, heminredning och resor/nöjen.
Äger du dyrbara smycken? Ja några arvesmycken som är nästan 100 år gamla.
Äger du dyrbara jeans? Nä, inga över 1500 kr.
Kan du byta däck på bilen? Det är väl klart!!
Prenumererar du på någon tidning? Ja, Pite-tidningen på morgonen är ett måste.
Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nej inte ännu =P
Har du blivit polisanmäld nån gång? Nej.
Vad skrämmer dej om nätterna? Ibland konstiga drömmar.
Vem är den roligaste människan du känner? Den var svår, måste nog säga Kicki Lindmark =)
Vad ska du göra nu när listan är klar? Börja kratta löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0