For fuck...Det snöar!!

Just nu sitter jag vid köksbordet hemma i piteå och skriver mitt ex-jobb som skall vara inne på fredag.
Det har blåst väldigt mycket både i går och i dag...det har vart kalla nordliga vindar.

Nu när jag tittar upp så ser jag bara vitt....Det snöar ju för fan!!!
Termometern står på +2 grader men vinden och kylan kommer från norr så snön har väl förmodligen följt med vinden eller nått, men det är ju sjukt att det snöar nu den 13 maj när vi har hunnit få gröna gräsmattor och träden börjat slå ut!!
Ibland kan jag hata denna del av Sverige men samtidigt äre skönt att inte alltid bo i hets och storstadslivet =)

Försökte mig på att ta en bild men det syns inte så bra...

 
image184




*Burr*Bye

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jåå du det är tragiskt.. vi gjorde också nyss den upptäckten då vi pausade från våran uppsats :P Big no no!! Hare.. Kram :) Elin L Hälsar...

2008-05-13 @ 11:19:35
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linda

Oj snöar det?? Då är jag inte avundsjuk på er som bor där uppe. Ska nog ringa min mormor i Umeå och höra vad hon har för väder, fast det är väl en bit söder om Piteå så hon kanske slipper snön.

2008-05-13 @ 11:32:54
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0