En konstig måndag

Blir ett hastigt inlägg bara för att skriva nått =P

Måste börja med maten nu så att vi hinner åka iväg till Ångsågen och handla virke inför altanbygget. Ska väl försöka börja med ramen till den ikväll så att Christians morfar sedan kan komma och lägga trallen så att altanen blir klar så fort som möjligt =)

Skulle vi lägga trallen själva så skulle det ta flera dagar eftersom vi bara kan hålla på på kvällar men nu när Allan har lovat att göra det då kommer den att vara klar på bara en dag typ =D

Hade tänkt träna idag men efter ett stort missförstånd som genererade en massa vattendroppar i ögonen så har huvudvärken börjat tränga sig på så jag tror jag tar en till promenad idag och så kör jag stenhårt i morgon med simningen.
Det hela missförståndet handlade om mina katter och en allergisk person i vår familj...men det har löst sig och det hela var lite förstorat av en fjärde part i det hela så nu är det frid och fröjd och ingen är arg för att jag har katter =)
Tack Dick för att du är en underbar vän som alltid ställer upp och pratar och får mig på bra humör!! =)

Nu måste jag ut och lyfta upp vårt postlådehus som för tredje gången idag har vält ut på vägen....Vi måste verkligen sätta fast det i marken ikväll så jag slipper springa ut när jag hör bilarna tuta för att de inte tar sig förbi!!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0