Utråkad sängliggade tidsfördriv...

TEST

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.



DIG:
1. Hur lång är du? ca 165 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Mamma, förmögen, lycklig =)
3. Vad pluggar du? Bankman/kvinna
4. Har du långt hår? Jo, nu äre jättelångt!
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt
6. Sminkar du dig? Jo, om jag inte bara ska vara hemma..
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Mönstrade vita trosor och ett svart linne
10. Har du kysst någon idag? Nej, har magsjuka så alla är rädda för mig =P

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Bägge är lika bra =)
3. Hur många syskon har du? Ett, Jimmy.
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hon ringde och frågade hur jag mådde...Älskar dig, Pusses!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Det var länge sen jag såg honom laga mat..bor juh inte hemma.
6. Hur många ställen har du bott på? Två egna boenden och två var älsklingens förälldrars medans vi bodde där
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen
8. Vilken familjemedlem är snällast? Alla :)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? För nån helg sedan när vi festade tillsammans.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I Söndags i Boden
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Dick nu i helgen.
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? Oj, Jonas, Erika....
6. Vem känner dig bäst? Älsklingen min och Jonas. Dick också =P
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Är aldrig osams nån längre tid, typ nån dag.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Inte att jag hatade, men ogillade.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej absolut inte!

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? Trosor & Linne

2. Har du bytt om idag? Nej, fortfarande pjamas.
3. Favorittröja? Röda Adiddas munktröjan.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Tajta snygga kallingar =)
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Självklart, man e ju kvinna =P
7. Har du handlat kläder genom Internet? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Slitna urtvättade kläder.
10. Vad använder du för skor? Gympadojjor, stövletter, pumps.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Nje, vet faktiskt inte...skulle det vara nått som jag måste skrika för skulle jag nog göra det men det har aldrig hänt och nu tror jag inte att det kommer att hända heller.
2. Klä dig annorlunda? Ja om det är nåt snyggt och jag trivs i det.
3. Vara dig själv? Självklart!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja
6. Pierca dig? Ja :)
8. Ha sex på offentlig plats? Jadå, kan ju var spännande =P
9. Vara omogen? Jo ibland =P
10. Äta småkryp? Nä verkligen inte!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? LTU, Luleå tekniska universitet.
2. Vad heter din favoritlärare? Svår fråga...Måste nog säga Kurt och Karin från sjulnäs skolan, Högstadiet =)
3. Vad är ditt favoritämne? Ekonomi och sånt =) Träslöjd var också rolet =P
4. Snyggaste läraren på skolan? På universitetet finns ingen =P
5. Har du bra betyg? Jo..högstadiet och gymnasiet var väldigt bra =) Universitet har funkat bra det med =)
6. Tråkigaste ämnet? Hm, Historia eller samhälls =P
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej, det funkar inte så bra på uni.
8. Har du fuskat på prov? Jå då man var yngre.
9. Hur tar du dig till skolan? Buss eller cykel.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan? Japp.

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? Nope.
2. När tuggade du tuggummi senast? Vet inte..förra veckan kankse.
3. När var du på semester senast? Sommaren 2007 med husbilen. minisemester i Gbg i Jan.
4. Vilken färg är det på din tandborste? Grön och turkosa.
5. Är ditt hår tråkigt? Nej, nyss gjort löshår så jag är riktigt nöjd =)
6. Vad har du för påslakan just nu? Vitt med rosa,röda och gröna blommor åt mig. Blå,gröna och lila till Crille.
7. Vem såg dig naken senast? Älsklingen i går kväll =)
8. Hur ofta duschar du? Kroppen varje dag och håret 2-3 ggr i veckan.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER?   Vad är det?
10. När ska du gå och lägga dig? Ikväll blir det när jag är trött fast rätt tidig vill jag..men eftersom jag ligger i sängen hela dagen kan det bli rätt sent man somnar för natten...gör inte av med så mycket energi, fast jag får då ingen ny energi eftersom jag inte ätit nått på två dagar...så äre när man har magsjuka!! *suck*


Nu har jag fyllt i den här långa saken...är måttligt less nu! Har fått ta ett antal pauser under skrivtiden... Nu ska jag gå å försöka dricka lite vatten!


ByeBye


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jaa det är så typiskt, ska alltid komma allt på en gång. Hoppas det ger sig snart i alla fall!
Hade det riktigt kul i ume :) var ju länge sen man festade med tjejerna.
Och nu har jag läst ditt inlägg så måste väl göra den där förbannat långa listan själv också :P

2008-03-11 @ 14:54:17
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0