Svar på frågor

Har fått en del frågor om vad det är för sorts hår och vart det är köpt osv...
Här kommer lite svar på dessa frågor eftersom jag inte ids svara till alla enskilt =P

  • Det är extensions/Nagelslingor som limmas fast i håret.
  • Ska sitta 2-3 månader.
  • Håret är ej syntet utan äkta hår.
  • Jag har köpt håret på tradera men det finns massor av andra ställen som säljer...lite dyrare dock då!
  • Man kan sätta fast det själv men då behöver man en värmetång...det funkar inte med en plattång, det blir väldigt svårt då!
  • Man bör ha mellan 150-200 slingor om man är ute efter en förlängning och inte bara för att göra sitt eget hår tjockare. Jag har 150 slingor.
  • Det går att göra allt du gör med ditt vanliga hår med detta också, eftersom det är äkta hår. Stylingprodukter, plattång, locktång...

Hoppas ni fick svar på de frågor som fanns. Tack för alla komentarer! =)


ByeBye


Kommentarer
Postat av: Jonna

Aha. Hoppas du har pluggat så det går bra då :) Vad är et om? (hoppas jag förstår vad du svarar :P) HAha! Jaadu vi har det bra, sitter hemma och ska göra ett arbete.. Klasskompis påväg hit! Ha det så bra :) Kramar...

2008-03-17 @ 09:12:17
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0