Nya idéer

I veckan har jag som vart "ledig" och bara gjort roliga saker, men när man är ledig då börjar man tänka på allt här hemma och på hur man vill ha det. Jag har länge, sedan badkaret åkte ut för att ge plats åt duschkabinen, sagt att jag ska sätta in badkaret igen... och nu efter ett år utan varken duschkabin eller badkar i vårt lilla krypin i källaren har det blivit dags för lite enkel renovering och insättning av badkaret. Jipii =D

Var på Lundströms måleri och handlade speciell betongfärg i går och nu ska jag strax gå ner och måla både väggar och tak i duschen och tvättstugan. Måste nog ta med mig damsugaren ner och suga upp lite bos först =P

Sen när jag har målat färdigt ska jag ta och göra om lite i vardagsrummet hade jag även tänkt. Ska vrida sofforna ett halvt varv och flytta tv till en annan vägg....hoppas det funkar!!

Nu åker målarkläderna på...


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0