Fullspäckad helg med tenta pluggande.

Då var det äntligen helg, säger många...Visst är det skönt med helg men för varje dag som går kommer vi allt närmare Onsdag och jag har tenta i marknadsföring då. Jag tycker faktiskt att det är rolet och så men jag har redan gjort denna tenta en gång och klarade den inte... Varför då?

Jo, för att tentan handlade mestadels om svenska kunskaper och inte marknadsföring. Alla frågorna handlade om marknadsföring men det var flervalsfrågor och man skulle välja ett av fem alternativ som bara hade kastat om ett eller två ord i meningarna. Så alltså stod det samma ord men i olika följd och vi skulle hitta rätt alternativ.
*ARG*
 Det är inget bevis på att man kan marknadsföring!! Jag blir arg och upprörd bara det jag tänker på tentan...hur ska jag klara av att sitta där en gång till och bara koka innombords?!

Men men, än är det ett par dagar tills dess och jag ska försöka göra så mycket rolet som möjligt samtidigt som jag pluggar!

Ikweel blir det mysafton hos Emma & Markus med lite ostbricka och Melodifestivalen såklart. Får se om det bara blir vi fruntimmer eller och gubbarna får lov att vara med =P Tror att vi sattsar på bara fruntimmer ikweel!!
Nu ska jag sätta mig och plugga lite (efter scrubs) och sedan åka och ge mormors katt lite mat och sällskap. En sväng på gymmet blir det självklart också =) Kankse hinner med några vändor i basängen också!

Gårdagskvällen bytte jag om till frisör och klippte till Mike litegran och sen blev det "Så ska det låta" hos Elena och Andreas, några snuttar Robert Gustavsson aka Pepps Persson och lite god, nybryggd Espresso....En runda inne i stan och lite glassköp och sedan åkte vi hem för lite Ronny & Ragge maraton =P Haha, det var länge sen man såg dem!


Trevlig Schlager feber på er alla!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0