Egotime igen

Har tatt lite bilder på mig själv igen men den här gången med M-tångat hår =)

Fick oerhört mycket glada och trevliga komentarer på jobbet denna dag, som att de aldrig har sett en tjej med lockigt hår förut..Men det var helt OK för mig, självförtroendet växer alltid lite när man får positiva åsikter!
Alla mina arbetskamrater är så söta och trevliga, längtar verkligen tills jag börjar jobba den 9 Juni.

Idag spenderar jag min dag med att plugga marknadsföring. Är ledig från Swedbank men desto mer upptagen av böckerna...ingen rolig dag men det är skönt i morgon när tentan är över!


image140 image142 


Det finns mer bilder i mitt självklara Egoismen album på PB.


ByeBye

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är så fin så! :) Händer nå trevligt under påsken?
-Kram-

2008-03-19 @ 21:40:58
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0