"30-sekundersskylten"

Jag måste bara göra som Ida...Nämligen hylla den härliga "30-sekundersskylten" som visas innan den röda lampan blir grön och det är klart för start i folkrace.
Aldrig annars kan man känna adrenalinet pumpa som då!
En helt underbar känsla som inte går att förklara eller förstå om man aldrig provat det själv.

Igår satt jag och kollade på en massa härliga nostalgiska folkracefilmer från den tiden då banan var nere i Grus och Mackadam och inte på Harraholmen där den är idag. Tyvärr var det väldigt många år sedan så filmerna är av dålig kvalitet och inget ljud.



Tack Ida för en härlig känsla och lite nostalgiska tillbakablickar. Saknar den tiden massor!



"The only real failure in life is not to be true to the best one knows." - Buddah

Kommentarer
Postat av: Ida Berglundh

Tja Elin!
Jo det är en helt enorm känsla! Oh my god! Jag kan verkligen toksakna folkrace ibland..
Såg i ett av dina inlägg on tanten som kör folkrace.. det är ju så klockrent.. så vill jag bli när jag blir gammal! haha!
jo farsan har fått ett ryck & ligger på någon playa i trinidad.. Har webcamat med honom & suttit på msn.. han verkar ha det riktigt skönt.. alltid typ 26-30 grader varmt.. inte illa.. är faktiskt gode avis ^^ om jag får råd kommer jag möta upp honom efter att han har korsat atlanten..
Hoppas du har det underbart! Kram

2008-03-04 @ 17:00:22
URL: http://trollo.blogg.se
Postat av: Ida

hej Elin! vad roligt att du snart har pluggat klart! det var nå slags ekonomi va? -dåligt minne jag har- Roligt att du har fått klart att du ska få vara kvar på jobbet efter praktiken oxå!

man vet aldrig med farsan.. han sa kanske 6 månader till havs.. men det kan ju lika gärna bli ett år :P
Men förhoppningsvis hinner han hem till början av jan.. syrran tar examen då.. då är hon äntligen färdig veterinär.. *ambitiöst*

ha det kung tjejen! kram

2008-03-04 @ 18:40:05
URL: http://trollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0