Mysig lunch med stormvindar

Vi hade bestämt oss för att sitta ute på altanen och äta, solen sken mellan molnen i alla fall. Men den blåste lite väl mycket för att det skulle vara underbart, det blev bara mysigt och lite kallt.

Min somriga sallad var till belåtenhet =) Den var jätte god!! Mamma åt till och med quinoa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi såg, som jag skrev igår "what happens in vegas" igår då...det var en riktigt bra film. Tilltalade mig så klockrent!! =)
Visst äre en förutsägbar film där man vet att de ska bli tillsammans i slutet men jag älskar sånt ändå. Jag kan se film efter film som är likandan utan att bli less =)
Man blir så glad och varm innombords av den kärlek filmen förmedlar och det är såå härligt =)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Natten har vart orolig...jag kunde inte somna igår kväll fast än vi hade nyrenbäddat och jag var aldeles nykommen ur duschen. Då brukar jag juh sova som en stock heeela natten och aldrig vela stiga upp, men  i natt har jag vart vaken till och från hela tiden och somnade inte nånting före klockan 1...det var sista gången jag tittade på klockan!
Hoppas jag kan sova denna natt i stället =)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
fick en rolig men samtidigt inte så rolig syn i morse efter frukosten....jag hade läst klart tidningen och vek ihop den innan jag kastade den i pappersinsamlingen som vi har i en kord under bordet... vår söta lilla Bagera hoppade ner i korgen och busaden med alla tidningar som han brukar göra men sedan gjorde han det äckliga och oväntade, han kissade i tidningarna!!! *SUCK*
Jag tror att han inte tycker om den nya kattsanden som vi har så jag måste iväg och handla ytterligare något nytt...den gamla luktade så förfärligt äckligt när den var ren...som betongdamm!! =[
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu blev det en allmän och ganska tråkig uppdatering men jag har ingen ork till att komma på något roligare just nu...sitter och knåpar på min PowerPoint presentation inför onsdagens redovisning av ex-jobbet.

Hade underbart allihopa!!
LoveElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0