Äckel väder

Det är som att himlen bara små pissar hela tiden. Det regnar men man ser det inte, det är så fint att det tränger igenom allt!! Om det nu ska vara dåligt väder kan det väl lika gärna regna massor så det är över nån gång men när det bara pissar så tar det ju en evighet innan det blir bra väder.
I helgen äre Pite summer games och Kyrkmarknaden i Öjebyn och det brukar alltid vara fint, varmt och solig denna helg men prognoserna detta år ser inte lovande ut =(

Har vart skönt att vara ledig hela dagen idag efter lilla Julias begravning. Dock så har jag haft ont i magen i tre dagar så idag passade jag på att gå till läkaren...de kollade en massa men visste inte vad det kan vara, de kollade för säkerhets skull ett graviditets test och det visade tack och lov negativt =)
Fick lite piller utskrivna som ska hjälpa mot smärtan men om det inte är bra till på fredag skall jag upp till sjukan....hoppas det blir bättre!! Har inte tid att kröjma!

Ikväll har vi vart och köpt en ny tv bänk. Efter lite kapande och trixande fick vi tillslut in förstärkaren =) Det blev jätte bra, äntligen har jag hittat en mörk bänk =)




Jobbar kväll resten av denna arbetsvecka...missar skoter på vattnet i boden i morn men det är sånt man får ta. Har istället lite tid till att gå på stan och kankse hinna sätta lite blommor =)

Nu väntar Tv och sedan sängen! Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du börjar må bättre snart. Krya på dig!

2008-06-26 @ 21:27:53
URL: http://tinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0