Snart lediiig!!

Snart är denna arbetsdag över...har varit så lungt idag att man har hunnit gå igeom internett ett antal gånger om =)
I morgon har jag ledig dag eftersom jag skall jobba i helgen...hoppas verkligen att det blir fint väder!!
Ska hur som helst umgås med min älskade Patry men om det blir fint väder så skall vi spendera dagen i solen och bada i deras alldeles nya pool, ska bli gör skönt =)

Måste iväg en sväng till Roknäs ikweel..har mammas SPCS skivor för att installera de på datorn och nu har de fått sin nya dator och vill kunna hålla på med företagets bokföring.
Men det skall bli skoj att åka dit och se hur det ser ut nu när alla möbler är på plats och så får jag se om de märker att jag har mina nya färgade lincer på mig =)
Fick dem nämligen igår...nu har jag riktigt blååå ögon =) Yeeey!!

Nu slutar jag...


Kommentarer
Postat av: C

men shit att du vågar lägga ut ditt nr sådär på internet=) jag tänkte att du kanskse skulle slå en signal eller nåt=)kan du lägga folié slingor?

2008-07-17 @ 16:16:15
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0