Snart helg...men jobb

Nu har snart denna arbetsvecka slut...för de flesta, men inte för mig. Jag ska jobba hela helgen, har de roliga 15.00-23.15 passen. Men jag har Peter att tacka för på lördag har vi gjort ett byte. Jag jobbar hans fredag 06,45-15,15 och han jobbar min lördag =) Yeey!!

Scrubs börjar nu men jag måste hoppa i duschen och sen i säng för jag ska stiga upp halv 6.
Har ikväll hunnit med en hel del...käkade middag hos Crilles farmor, åkte till min mormor och sa hej, hämtade ett paket från Ume med delar till min Camaro och sen har jag hunnit städa, dammtorka och dammsugit här hemma.
Termometern på temperaturen innomhus står nu på 28 grader....blir svårt att sova i denna värme men jag måstet!

Vad händer för alla i helgen?

På Lördag ska vi ut å käka med Elena som gifter sig nästa helg =) Ska bli trevligt!

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0