PDOL

Första kvällen på festivalhelgen är kommen och vädret kunde inte blivit bättre. Det visar 28 grader i skuggan, nästintil vindstilla och en strålande sol.

Önskar att jag kunde sitta i solstolen på altanen och dricka en god öl och snart vara på väg in till området, mne istället så sitter jag framför min dator, ett headset på skallen och inga kunder som ringer....Är instängd här på jobbet fram till 22.15 =( MenMen jag och Nina satt i alla fall ute i solen på vår lunch/middag så vi har fått njuta en halvtimme av det härliga vädret i alla fall =)

Efter jobbet skall jag och Paulina lyssna på Jill Jonsson utanför området och sedan skall jag ta mitt första dopp här i Piteå för sommaren!

Jag vill sluta jobbet nu!!

När jag får barn så hoppas jag att det ska bli en flicka nån av gångerna och då skall hon heta Nelly Paulina Lindén.
Paulina skall såklart bli gudmor till denna dotter om hon någon gång kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0