Misslyckande

Måndag igen...

Jobbar bara fyra dagar denna vecka eftersom jag jobbade i helgen. Ska bli skönt att vara ledig på onsdag!
Jobbar dessutom bara dagar denna vecka, 08.30-17.00 varje dag så det är ännu skönare =)
Dagarna går så fort när man jobbar dag.

Ikväll ska jag till Roknäs och klippa det där jä*la gräset igen, det växer som Faaan!! Ska passa mig för att backa ner gräsklipparen i diket denna gång =P

Har i helgen kommit på att jag ska pröva bli blond igen men det har blivit ett enda misslyckande. Har efter 4 blekningar inte blivit blond ännu..är bara eldorange så nu har jag haft mössa på mig i två dagar och ikväll äre dags för att färga tillbaka till min vanliga färg!! Inga bilder tagna på det hemska håret och har vart ute bland folk så lite som möjligt så nu drar jag ett streck över detta =P

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, ja det är inte lätt att bli av med det röda! Lika bra att behålla ;)



Jo, nu har jag mixtrat lite mer. Nog går det också att bredda den lite. Problemet är att då måste jag ändra hela rubrikbilden också och det är jag lite för lat för, just nu i alla fall :P



God natt!

2008-07-29 @ 02:46:30
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: JOnna

Hmm, vilken blekning använder du, hms egna är ju som bra! :) Hoppas det blir bra hur du än gör! :) Kramar!

2008-07-29 @ 05:15:28
Postat av: Kicki

Jag kan ju göra en rand med ditt citat, det kanske blir bra :) testar när jag ids... Ha det bra!

2008-07-29 @ 22:07:33
URL: http://kickikickass.blogg.se/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0