First Camp Umeå

I föra veckan ringde jag till Campingen i Ume för att boka plats men det hade vart fullbokat sedan ett år tilbaka denna helg...så klart, bara för att vi vill dit! =P

Det är en fotbolls cup för de midre och väldigt mycket förälldrar som bor i husvagn då.
Men jag fick ställa mig på en väntelista som tydligen inte var allt för lång för Sara från first camp ringde idag och vi har fått en plats =)
Till och med en komfortplats så vi har nybakat bröd på mornarna, även morgontidningen och en golfrunda =)

Ska bli så skönt att bara få komma iväg i några dagar!!

Har bytta arbetspass i morn också så jag slutar 15,15 så vi kommer iväg två timmar tidigare än väntat =D

Nu sitter jag på jobbet med IPODen i ena örat och headsetet i det andra, är ganska lite samtal just nu så vi får vänta på dem....ska nog ta em fika strax =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0