Barnkalas

Idag äre kalas hos Lina, Erik, Fannei och Jesper. Det är Lina och Fannie som fyller år. Var egentligen tänkt att vi skulle åka dit efter 15.00 men eftersom jag börjar jobba då så åkte jag dit klockan 13 istället...detta medförde att jag kom dit precit mitt i barnkalaset så jag blev indragen i massa presentmonterande och bus med barnen. Ett 15-tal barn var där och det känns i kroppen =)
Trevligt var det i alla fall. En massa gott fika bjöd Lina på och en trevlig pratstund efter att alla barnen hade åkt =)
Fannie var klädd i sin underbara prinsessklänning som självklart är ROSA =)

Nu jobbar jag hela kvällen fram till 23.15....det är jätte lungt på jobbet, väldigt få samtal!!
Ganska skönt men samtidigt lite långtråkigt!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0