Ytterligare ett tag utan bloggning

Den här gången äre nyårshelgen som har dragit förbi och dagen till ära så ere trettondagsafton. Har, snäll som jag är, ställt upp som chaufför åt mina kusiner hela kvällen...kommer inte i säng förens jätte sent i natt!!!

OMY fetsten på nyårsafton var helt OK faktiskt...aningens trångt när alla 800 personer skulle ut samtidigt vid 00.00, eller i andra ord, 12 slaget, annars var allt bra. Maten var god, dock inte efterrätten, har aldrig smakat nått så sött!  Uppträdanden var bra också, man kan inte annat än älska Åsa Persson aka Berlinda Bengtsson. Haha, en knubbig liten medelålders kvinna i en tajt leoparddräkt med en rosa boa, att det egentligen kan vara så rolet, men det äre!! Dessutom så bor hon i Piteås bästa by, Roknäs =) Patriot jag vet! Och så har ju hennes karl jobbat åt oss... störtskön familj!

I går åkte jag och älsklingen till Långträsk där min mor och far är och campar med husbilen.. Satt vid brasan och grillade nagen korv och spela nalta kårt...riktigt mysigt vare =)

I morgon blire att studera marknadsföring och sen på Camillas födelsedagskals...hon blir 36 år på måndag. Har dock inte köpt något åt henne, men det var ju nyss jul så hon brukar inte få nått =P

Nu har jag bara nio dagar kvar till min sista tenta....sedan äre praktik som gäller! Ska bli skönt =)

Nu har jag bloggat ett lite slätt och tråkig inlägg men jag lovar att jag ska skriva mer och roligare sen när det börjar hända saker igen...har vart lungt ett tag nu! =P


Love Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0