Sista inlägget...

...innan planet till Göteborg lyfter.

Kommer nog inte att blogga nått mer nu förens på Tisdag när jag kommit hem. Paulinas dator eller snarare internet, är lika segt som långfil...Ids nog inte sitta i ca en timme för att få igång datorn och ta sig ut på internet och sen börja blogga! Men vem vet, det kanske har ordnat sig med uppkopplingen så helt plötsligt kankse det kommer ett inlägg från väst kusten. =P

Kommer då inte att sakna vädret här hemma det minsta...det är flera plus grader och en jävla massa regn. Det tillsammans gör att den snö som ligger på vägar, infarter och broar blir till en sjukt halkig is med vattenpölar överallt. Man vill verkligen inte ramla för då får man både ont och blir dyblöt!
Vädret i Gbg kommer väl säkert också att regna men där ligger det i ala fall inget lager med is på marken, förhoppningsvis =P
Hela gårdagen höll jag på att städa här hemma. Tog bort julen och så satte jag fram alla nya saker jag köpt till vardagsrummet. Sorterade och slängde massa skräp från alla skåpar också. Jag höll på till 22.10 igår med allting, men nu äre rent och fint =)
Kommer att sakna mitt nya vardagsrum...det blev en total stilförändring...från brunt och turkosa till Indiskt/Marockanskt med varma färger. Lite inslag av orange, guld och trämaterial. Resultatet blev super bra, är riktigt nöjd över det! Crille tyckte inte att det var så dåligt heller =)

Ska nån utav dagarna jag är i gbg att besöka min Kusin Mattias och hans Lousie. De har ganska nyss kommit hem från en lång resa på Nya Zeeland där de förlovade sig på nyårsafton. Såklart har jag med mig något till dem =) Men jag kan ju inte skriva vad det är innan de har fått det, vem vet Mattias kanske hinner läsa detta före! =P

Nu ska jag ta och skölja ut färgen ur håret och sen bär det av!


Love Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0