Praktiken

Nu har äntligen praktiken börjat. Det är den som man har gått och väntat på ända sedan man började denna utbildning =P Är riktigt skoj och utbildningen går bra, än så länge i alla fall =P

Fick veta resultatet av hemtentan idag och det var väl bra...ska nog försöka orka kompletera upp en uppgift så jag får en 5:a. Skulle vara rolet...då har jag 75 av 80 poäng och det känns helt OK! =)

Nu har jag precis kommit hem från BodyPumpen och skakar lite i mina armar, men träningen gick riktigt bra idag..inge blodsockerfall =)

I morn ska vi försöka hinna vara med Tina & Crille ett tag och så blir det självkart en promiss =)

Nu orkar jag inte spänna mina armar mer så jag ska stänga av dumburken =P


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0