Piteå vs Göteborg

Måste säga att jag verkligen inte ville åka hem i går....

Vädret var helt underbart i Gbg och här hemma i Pite är det verkligen tvärt om. Det är massor av snö och kallt här uppe i norr, medans det var vår i gbg. Innan jag åkte till gbg var vädret ännu sämre här hemma...det är ju skönt att det är snö och minusgrader i stället för regn och plusgrader.  Just nu äre - 19 grader på mätaren.

Men men, nu är jag hemma och jag saknar verkligen värmen!

För Paulina var det en dålig dag att "förlora" mig.... =P Hoppas det går bra för henn idag!!

♥ Håller mina tummar för dig tussen ♥

Nu har jag räddat min mamma från en nervös vecka...har säkerhetskopierat företaget, som hon inte lyckades med, och så har jag installerat ett nytt löneprogram åt henne! Som tack ska vi nu få en god middag i form av fyld lövbiff i gräddsås och potatis =)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0