Ett kort och litet....

...hastigt och snabbt inlägg är vad det får bli nu.

Om bara nån minut kommer Paulina hem från jobbet och då ska vi gå å handla så att vi kan äta nån middag idag. Jag sitter just nu med en turban i håret och mjukiskläder utan stil över huvudtaget...tror inte att jag är så välkommen in på tempo i denna utstyrsel så jag ska hinna byta om innan Pao kommer hem också!

Idag har jag vart på stan och handlat upp 2000 kr. Har dock fått jävligt mycket för pengarna:
2 Bh:ar
2 Korta Tunikor av samma modell.
2 Långa Tunikor, en svart och en randig.
En väska ala 60-tal
Ett par strumpbyxor som är stickade.
En svart&vit randig vardags tröja
En Mörkturkosa t-shirt från Carlings
En t-skirt till älsklingen
Och så blev det två regn jackor i en rolig modell....behöver inte regna för att man ska kunna bära dem...en är till mig och den andra till Paulina. Köpte även en 25-års present till Josse på Lush. Det blev 3 olika tvålar till olika ställen i hemmet.

I morgon klockan 13.00 ska jag träffa Mattias och Louise för en fika på stan. Det  blir ett fik i Kopparmärra, skabli så mysigt! =)

Nu plingar det på dörren...Pao är hemma!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0