Då var den Torsdagen över

Nu har Jonas, Annika och Fabienne åkt hem till Boden. Det har vart här hela dagen, det har vart riktigt skoj! =)
Den snälla lilla Youpee har fixat till min dator en hel del...hade tydligen en massa skit i den! Det är ju ett tag sen Anneli Näs var hemma och fixade den =P Jag är helt handikappad när det gäller datorer, kan ingenting annat än word, dreamweever, photoshop och internet =P
Har joinat nått nätverk också så nu kan han sköta om min dator från Boden...det är bra, för min del...han får bara mer att göra! Hehe =)

Nu är klockan halv tio och det är Las vegas på tv...ska se slutet på det och sen blir det nog en tidig kväll i säng.


Love Elin

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejsan! Alltså himla vad snygg blogg du har! Hur har du fixat den? Alltså hur göööör man? Jag är ruskigt oteknisk så det går inte så bra för mig. Är det svårt? :) God fortsättning på dig! Kram kram! Jennie

2008-01-11 @ 09:43:42
URL: http://jennielundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0