Söndag - Trött

I går vare som sagt Rally hela dagen och fest på kvällen. Efter att ha stått i en snödriva i några timmar var vi ganska trötta, det tär på kroppen att bara vara ute i kylan fast man inte anstränger sig =P

Jag och älsklingen la oss på soffan så fort vi kom hem och där somnade vi så klart!! Vaknade kvart över fem och då var det bara att sätta fart...in i duschen, sminka sig, fixa håret...varför ska man vara tjej =P
Fixade mig rätt snabbt i alla fall så vi tog oss iväg in till stan för att börja festa!

Ett stopp på Ängeln blev det för att inhandla en god middag...eftersom vi somnat, varken orkade eller hant  jag laga någon middag, så då fick det bli en pizza.

Det blev mycket mer folk än vad jag hade trott och en riktigt trevlig fest....tyvärr började Dick må dåligt så allt var inte perfekt =P

Mike kom aldrig ut på krogen........tror han tog en taxi hem! =P

Skulle träffa Marcus ute på krogen men han var på pentryt....hörde en fågel viska om att han var på G =)


Interphace - No One Else 2004


Självklart så föll tankarna på Jonas när denna låten spelades....Denna dag brukar vara annorlunda, du var inte här!! Eftersom han inte var närvarande så tyckte jag att lillasyster skulle terrorisera honom en aning...med min fina sångröst, efter några öl och en och en annan whisky så fick han ett samtal där jag sjunger...Hahaha!!
Ledsen bror om dina öron blöder idag!!


Bobby Summer - Jabba Jabba


En till låt som spelades under kvällen och som väcker många härliga minnen...


Sumeringen av gårdagen blir - Kanon



ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0