Nån bild från Ebbenjarka

Här kommer det nån bild på de roliga bilarna från Ebbenjarka...Alltså Jockssons Audi och Stockholms Subarun =)

image103

image104

image105

image106

image107

image108

image109


På detta sätt sumerar jag min underbara Söndag =)


Nu har två arbetsdagar gått på denna vecka och det blir bara roligare och roligare =) Sitter nästan helt själv nu! Får se om vi sitter själv i slutet på veckan.
Idag har jag suttit "framför" en skåning som har grov dialekt så nu har jag börjat skorrat på mina err =)
Haha!!
Har i alla fall fått besked att jag har jobb till sommaren. Börjar som inhoppare direkt efter skolan är slut och den 23 Juni börjar jag på ett sommar vikariat i 10 veckor och sen hoppas på att få fortsätta...=)

Nu ska jag gå å byta om för träning...ska pumpa snart =)


ByeBye

Kommentarer
Postat av: jonna

Men så roligt! :) Så du är alltså klar före sommaren? Jåå det går bara fint, ser slutet närma sig :P haha!!

2008-02-19 @ 19:33:48
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0