Hemma och en lista

Nuså har jag kommit hem från Boden, ätit tacos,, och börjat snörvla ännu mer...Har mått bra idag, bara varit lite snorig, men nu på kvällen har jag blivit jätte dålig =(
Tror det är både öroninflamation och ögoninflamation på gång, känns som det just nu i alla fall!! Så typiskt!
Orkar inte skriva så mycket mer just nu är en liten lista =P

1. Vädret utanför mitt fönster: Mörkt, -8 grader, snö.
2. Lyssnar på just nu: Diskmaskinen och fråga Olle.
3. I går gick jag och lade mig: Klockan 23.00
4.  I dag vaknade jag: Klockan 07.30 steg jag upp, men vaknade kring 05.
5.  Jag har på mig: Stora jeans, baseball-tröja och en svart skarf.
6.  Senaste person som ringde mig: Älsklingen
7. Senaste person som jag ringde upp: Dick
8. Senaste person som skickade sms till mig: Emma
9. Senaste person som jag skickade sms till: Emma =)
10. Senaste vän jag addade på Facebook: Ett tag sen nu, kommer ej ihåg
11. Som addade dig: Dont know
12. Senaste person som mejlade mig: Mamma
13. Senaste sajt som jag kollade på: Tradera
14. Ska göra idag: Gå å sova, inge kvar av dagen juh
15. Bra eller dålig dag idag? Bra dag


NattiNatti

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag håller med, listor kan updatera folk fast man inte har nått vettigt att säga :P Heheh :) Händer nått skoj i helgen? Kramar!!

2008-02-28 @ 21:36:48
URL: http://jonnaan.blogg.se
Postat av: jonna

Usch så tråkigt att vara förkyld. Men påsätt och vis bra att man gör bort det på helger så det ej går ut över skola/jobb.. Hoppas du piggar till dig så du hinner göra nått skoj i helgen iaf!! :) Vi ska på nodo ikväll, sen jobb lörs och sön. Kram kram!!

2008-02-29 @ 11:03:35
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0