Helgen som den gick...

Det blev inte en så lugn och skön helg som jag hade tänkt mig.
På Fredagen visste jag att det var fest iofs men det blev mer än bara då. Låg i sängen till 12 på Lördagen och då flyttade jag ner till soffan och såg tv HELA dagen...gjorde verkligen ingenting! Bossade runt med Crille lite...han fick servera mig glass och vatten och det var faktiskt ganska härligt =P Sedan blev det middag hos svärmor och svärfar och efter det blev det tjejfest hos Elin.
Det blev alltså två dagars för mig, vilket inte är vanligt, och jag mår inte så dåligt idag =) Hade trott att denna dag var helt förstörd men så blev inte fallet, skönt!

Har vart på Kalles igen i helgen...riktigt skoj att de fått öppna igen!!

Kom nyss hem ifrån mamma och pappa, som har bjudit på bakismat idag, Pizza! =)
Snart blire att se film hos Överlind...om jag inte somnar =P


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0