Hårt liv

Har nyss kommit hem från träningen och jag kan säga att jag är jätte trött!!
Vet egentligen inte varför, jag är ju van att träna, men kanske beror det på att jag inte tränade en enda dag förra veckan eftersom jag var krasslig....så i Tisdags på pumpen var det lite tungt och även idag, eller det var inte så jobbigt just under träningen idag men nu efteråt så är jag jätte tung och slö i kroppen!! Konstigt =P

Men men, nu är det snart helg och då blir det en tung helg det med...blir nämligen tvådagars fest, men det funkar =)
I morgon blir det relaxavdelningen på lasergame och några rundor spelande...sen på Lördag är det rally på dagen och inflyttningsfest på kvällen.
Ska bli rolet!! =)

Har vart hos mamma och pappa i dag och ätit middag. Var där för att ta kort på golvet vi har på nedervåningen i huset...det är namligen så att svaren från antcimex har kommit och de kom med ett besked som de kallade för jord"parasit" och det betyder att mamma och pappa ska bryta upp Hela golvet i huset, tömma ur allt spån, rengöra plattan, dra nya avlopp och vattenledningar och sedan gjuta en ny platta med golvvärme, sedan blir det ett annat golv eftersom det gamla är rejält tjocka plankor som inte funkar med golvvärme.

Det blir en hel del jobb och jag och Crille kommer att ha sovfrämmande ett tag =)
Mamma skojjade med mig (skrämde mig) med att vi skulle avboka resan till turkiet för att pengarna skulle gå till att renovera huset...men som tur var så menade hon det inte!! Tack och lov =)

En dag kvar på denna arbetsvecka och sedan på Måndag så sitter vi helt ensamna och tar samtal =) Börjar kännas som ett riktigt jobb nu =)
Har dessutom fått jobb!! Det har jag nog glömt att blogga om...Jag går nämligen på ett sommarvikariat den 23 Juni och 10 veckor framöver, till att börja med, på Swedbank. Får börja som inhoppare, alltså jobba extra så snart det börjar lugna ner sig på skolan. Skönt att veta vad man ska göra! =)


Trevlig Fredag på er alla!

ByeBye

Kommentarer
Postat av: jonna

hehe, söt unge du skrev ju om vikariatet i förra inlägget också :P
Åhh jobbigt med golvbytet och allt :S Hoppas det går smidigt! Ha det fint i helgen :)

2008-02-21 @ 21:10:45
URL: http://jonnaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0