Första samtalet!

Då var det första samtalet för Swedbank taget. Premiären gick av stapeln idag och det gick riktigt bra må jag säga! Var ganska nervös innan men när den gröna luren väl var tryck på så var det inga frågetecken..allt kunde jag svara på och jag var inte nervös längre. Nu vill jag bara ta mer och mer samtal så att man lär sig mer och mer om allt innom banken.
Detta är verkligen en rolig praktikplats samt bra för jag tar examen efter den.....börjar jobba nu i princip =)
Skönt att vi får den intärna utbildningen också...då slipper man göra den när man ska börja arbeta på riktigt inom banken och så är den väldigt lärorik...synd att det bara är jag och Isabelle som får möjligheten att göra denna utbildning...Sofia, Nicklas och Lippo har andra praktikplatser och deras är ganska tråkiga och gråa tror jag...kanske inte Sofias men Killarnas!
Nicklas är redan less och det är sex veckor kvar, det är inge bra!

Nu ligger jag på soffan och försöker kurera mig så gott det går... har tyvärr åkt på en liten förkylning och jag har inte tid för det. Vill verkligenn inte bli sjuk nu!!

By the Way...Jag och Karln kom på efter att vi käkat, en så romantisk middag som parisare, idag att vi har vart förlovade i 2,5 år idag =)
Frågade Chrille om han visste vilket datum vi förlovade oss....men han kunde inte komma ihåg och var för trög för att räkna 6 månader bakåt....har garvat en hel del ikväll åt hans usla minne!! Han var tvungen att titta i ringen för att kunna svara på min fråga =)
Får se när giftemålet blir...inte riktigt än dock =)


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0