Tisdag men egentligen Måndag

Eftersom jag jobbade igår så känns det som att det är tisdag idag men det är bara måndag. Denna vecka kommer att kännas lång fastän man är ledig två dagar i mitten.

Gårdagskvällen spenderades med Paulina, Filip, Alexandra och Jimmy. Vi surrade en hel del, spelade lite kort och garvade åt Filip och AUs kamp mot varran. Sedan blev det lite charader med meningsuppbyggnad. Haha, det var en toppen kväll som förlängde livet med många minuter tack vare alla skratt. =)

Ni är underbara människor och jag älskar er!

Nu sitter jag på jobbet och allt har legat nere sedan jag kom...nu fick jag mitt första samtal så nu verkar det funka igen.

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Vilken mysig blogg du har! :D

Är allt bra med dig?

(:

2008-12-29 @ 19:55:55
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0