Mysdagen är kommen

Idag är det fredag, jag är ledig, det är helg och jag ska snart iväg på ansiktsbehandling. Ska bli spännande och se hur jag ser ut efteråt....om jag törs gå ut =P

Fortfarande pissar regnet ner och töar bort den fina snö vi hade fått hittils... nu börjar det bli alldeles grått och smuttsigt överallt igen istället för det fluffiga vita täcket.

Shoppingen men mammsen igår resulterade i ett köp som jag inte hade planerat men som jag bara var tvungen att göra. Jag har ju letat ett par snygga slimmade svarta stövlar och så hittar jag demi äkta skin på wedins för 30 % rea då de ska byta namn på butiken =) Yeey, men jag behövde lite övertalning av mamma.
Självklart ska jag ha dessa skor på mig idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0