Juldagen

Nu är julafton över. Det varr en super mysig dag med mycket mat och julklappar. Tomten kom förbi en sväng också =)
Jag och älsklingen packade upp allt vi fått då vi kom hem och sedan la vi oss i sängen och såg lite filmer som vi fått...Det blev gatebil i natt men nu hade jag tänkt sätta igång SATC eller Mamma Mia =)

Nu på morgonen har jag lyssnat på Seal- Soul som jag fick...super bra =)


Ikväll blir det fest och utgång på statt...hoppas jag tar mig in, det skulle tydligen vara 23 där men jag vill inte på Norrmalmia där det är 18 och en sjuhelvetes stor lokal. Var inge skoj där i fjol =(


Puss och Kram på er alla och en god fortsättning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0