It fixed it self

Yey, jag behöver inte ta några "egna" beslut om helgen. Det har löst sig självt =)

Joppe och Fabienne har fått den hemska vinterkräksjukan, tur för mig men synd om dem, så det blir inget i Boden. Än så länge har det inte kommit några toppar till ume så då åker vi inte dit heller denna helg.
Så jag kan vara med mina underbara tjejer och mysa på fredag och sedan hinna fixa alla "tanter" som ska på fest på lördag. Så skönt =)

Nu sitter jag och surrar men sötaste Emma på msn...lite planering inför nyåret är på gång och det kommer att bli super trevligt tror jag. Lite traditionellt och mysigt.
Nu börjar det bli planering inför morgondagen...vad ska du ha på dig, vem hämtar upp vem osv. Tjejer kan jag ibland säga till mig själv. Så typiskt oss =P

Ska bli en skön fredag i morn. Först hade jag tänkt gå å söka lite jobb på sparbanken och sen blir det ansiktsbehandling 11.30. Träning om jag inte kör affron idag och sedan mys med tjejerna =) Längtar nästan, ganska mycket faktiskt =)
Det var länge sen jag kände den här längtan inför en helg och tänk att det kan ändra sig av bara ett sms. Från att känt
hopplöshet till en härlig längtan, vilken tur jag har =)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu fick jag ett telefonsamtal på hemtelefonen. Det är så ovant att det ringer på den nu. Vi har haft den i tre år men aldrig fixat så att internet kan vara i samtigit..men nu när vi skaffade IP telefoni så funkar det juh  =)

Detta blev ett hattigt inlägg, handlar inte om nått egentligen men ändå om allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0