Fast på min hjärna

Jag behöver bara höra Beyonces lån "If I were a boy" en gång på dagen och sedan sitter den där resten av dagen. Första gången jag hörde låten tyckte jag inte att den var så bra men nu sitter den hela tiden påmin hjärna. Den är ganska bra men inte den bästa jag vet.

Måste vara en väldig enkel låt att komma ihåg och sk "trallvänlig" då den hela tiden fastnar.

Det sitter så pass mycket att jag går runt och sjunger den högt till och med....Inge bra för min sångröst är inte den bästa vill jag lova. Stackars er som hör mig hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den etsar sig fast i min hjärna också!!!

2009-01-01 @ 12:22:37
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0