Dan före dopparedagen

Just nu sitter jag på jobbet men snart har jag jul. Idagär egentligen inte dopparedagen men för oss känns det som det då vi firar med älsklingens pappa och hans fru. Istället för att ränna runt på miljoner ställen på själva julafton så delar vi upp och firar i flera dagar istället =) Inte mig emot då julen blir längre och många paket varje dag =)

Min Kamera blev kvarglömd i Boden i helgen och igår infann sig paniken i min kropp men jag har sån tur att kära lilla Dick kommer hem till pite idag och han har då med sig min kamera och mina örhängen =) *pust*

Måste springa in på systemet efter jobbet idag. JOBBIGT för det lär inte gå att hitta nån parkering och så lär det vara smocklat med folk över allt....Men älsklingen kan inte handla vin till mig, då blir det fel =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0