Återseende med sis och pojkvän

Idag har jag hunnit vara och handla och sedan tillagat efterrätter till morgondagen. Det blev min vanliga Cheesecake som alla tydligen tyckte var jättegod =) Gjorde även för första gången daim-mouse....bara en bonus som jag var sugen på att prova.
Jag köpte en förpackning grädde och tre daim. Sedan hackade jag daimen och smälte den i grädden. Lät aldrig grädden koka utan bara värmde den till daimen var helt smält. Nu står den flytande smeten i kylen till i morn då jag bara vispar den som vanlig grädde. Är riktigt smarrigt då det smakar daim. Hoppas det också blir en hit =)

Ikväll sitter jag på jobbet till 23.15 och sedan blire att sussa åp en gång. Ska ju orka med att bada en hel dag och sedan festa en hel natt så det lär behövas mycket sömn i min kropp.

Innan jobbet åkte jag och mamma förbi klubbgärdet och hälsade på våra sis. Kicki är mammas och Erika är min =P
Riktigt skoj att se tösen för det var länge sedan och en pojkvän som passar som handen i hansken har hon hittat. De är så lika varran att det är perfekt =)
Alla ombygnationer som händer på klubbgärdet var även trevliga att se, blir så mycket bättre än vad det har vart förut. Kickis stil är bara för underbar. Inget stilrent där inte utan en massa söta saker, mycket färg och udda saker. Älskar verkligen hennes stringhyllor som hänger i köket. Jag vill verkligen ha en vit stringhylla....

Vart kan jag hitta en sån?? Nått förslag?!

Kommentarer
Postat av: kiki

Vilket beröm, håller med om att dottra min passar bra ihop med pojkvännen. Är så glad att se dom tillsammans,

han är så gullig med henne, o då känns allt bra.Känns lite tomt i kväll för dom åkte med tåget tidigar idag.

Vi måste åka o besöka dom eller hur?



Tack för komplimangen om stilen i huset, det är precis det där som du säger som jag gillar, färg, gamla udda prylar och lite tokigt. Kul och Tack.



Stringhyllor finns på EM möbler att beställa eller på nätet sök på stringhylla. De nytillverkade finns i vitt. Puss Kiki

2009-01-03 @ 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0