Pensionärskväll

Ikväll ska jag och älsklingen spendera tid med våra söta mor och far mödrar.
Vi ska först till min söta mormor som precis har brutit lårbenet och bjuda henne på middag. Jag har marinerat en filé som skall stekas och serveras med en ädelostsås och lite färsk pasta.
Hoppas hon blir glad för hon vet inte om någon ännu...bara att hon skall vara ut-vilad och hungrig =) Förmodar att hon kommer börja gråta så fort hon ser mig....det brukar vara så =)
'
Senare ikväll hade vi tänkt snippa förbi Älsklingens farmor för att bara umgås med henne en stund. Hon har börjat känna sig så ensammen sedan lilla Julia dog och det ska hon inte behöva göra så därför tänkte vi överraska henne också med en liten visit. Köper nog med oss nå glass eller kladdkaka till henne =)

Nu ska jag gå å ta min EM fika och se Bolt springa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0