Telefonkväll med underbara Paulina

Vi har så mycket kvar att prata om, det har hunnit hända så mycket sedan jag sist var hos henne i GBG.
Vi hant visserligen prata av oss igår, men bara liet, det finns så mycket mer roligt att höra och berätta =)
75 minuter gick gårdagens samtal på....det lilla vi hant på den tiden är ganska komiskt...skulle behöva vara där jämt, vill inte missa något och jag vill hinna träffa allihopa!!

Det blir en tur ner till GBG nu i slutet av April...åker förmodligen den 25.
Vi skulle egentligen åka utomlands men varken hon eller jag har pengar till det nu =P Hon har redan vart en sväng till Egypten förra månaden och jag har pungat ut 7000 till Bagera (min nya katt)....det var de pengar jag lagt undan för en utomlandsresa men man får prioritera när dessa tillfällen dyker upp =P

Det känns nästan lika skönt att bara stanna i GBG..då hinner jag förhoppningsvis träffa alla mina vänner som även är Paulinas vänner.. Kussen Mattias måste också planeras in =)


SeeYA

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaja, jag vet hur det känns vi skriver c-uppsatsen nu och vi är bara i början. Men har till den 2 juni eller sista maj på oss.. Hoppas du lyckas Skriva mkt nästa vecka, för det är så skönt att känna att man kan ta det lugnt och njuta av nått annat! :) Gbg låter ju skojigt! :)

Jåå jag har fått jobb i sommar, ska först jobba hos siv (pers ass) i två veckor och sedan blir det på sjukhuset på 2B(uska). Så det kommer nog att bli bra tror jag! :)

Alltså vallborgs har jag inte ens hunnit fundera på, känns som att det är evigheter bort men det är ju inte det.. :S Men hmmm, jag vet som inte om det blir det vanliga eller hur det blir ;)

Nu ska jag plugga lite mer, men ha det så bra! :) Kramar!!

2008-04-10 @ 15:01:57
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0