Kan Sommaren kännas mer avlägsen!?

Våren har inte ens dykt upp ännu!!

Det är i dag den 14 April, i går fyllde Marcus år och då var det den 13 April.....
Kring 17 tiden i går, den 13 April, började det snöa!!!
Det började väldigt lätt men ökade i mängd och hastighetsmässigt och har inte slutat förens nu på morgonen.
Detta är helt ofattbart, det ska inte snöa nu!! Gräset brukar ju synas nu och när jag fyller år, om 6 dagar, brukar det inte vara kvar mer än de stora uppskottade snöhögarna...men i år kommer det att se annorlunda ut om han där uppe ger oss 20 grader varmt i några dagar, vilket jag inte tror kommer att hända!!

Just nu ligger det ganska många decimeter snö överallt och jag blir bara deppad av att sommaren dröjer så oerhört länge!! Beger mig till Gbg och får känna på lite varmare och mindre snöbeklädda gator i några dagar snart =)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0