Drömmar så sköna

Två drömmar har funnits i mitt huvud i natt...kommer till och med ihåg dem!!

_______________________________________________________________________________________

Jag fick den så sega och lama läraren till handledare...en klaagan lämnades in till min programkoordinator om varför jag ville ha en annan handledare! Plötsligt kom det jätte många klagomål och handledare fick tillslut avgå för att han var så seg och aldrig sa något =)

Det roliga med den här drömmen är att jag så gärna skulle vilja att den gick i uppfyllelse!!!
Att det tar 5 månader att svara på ett mail, där man frågar om man fick godkännt på ett arbete, ska det inte behöva ta!! Att det dessutom tar en vecka att läsa en text på 1,5 sidor och reflektera över den, är heller inte rimligt!!

Jag hatar denna lärare!!

Hur ska man kunna skriva ett examensarbete i samspråk med honom?? Allt tar så grymt lång tid att det inte finns ord för det. Jag har redan skrivit halva mitt arbete och han har inte ens hunnit besvara PM 1...inte klokt!!

_______________________________________________________________________________________

Utomlands men Sofus..tror vi var i Indien!
Frukost på uteserveringen varje morgon...underbart, varmt, soligt!!
Varje morgon åkte två snyggingar förbi på en packmoppe.........

Sjukt härlig dröm..men egentligen varför?!

Mitt ragg var stor, muskulös, sexig mörkhyad kille som var från Sverige....spelade bara Indisk för att spana på oss!!
Hahaha, så sjuk dröm men så rolig!!

________________________________________________________________________________________

Ledsen Älsklingen min att jag har drömt om nån som verkligen är raka motsattsen av dig!!
Men du vet att det bara är du för mig =)

________________________________________________________________________________________

ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0