Bodensia en snabbis och sedan L-town

Åkte en snabb sväng till Boden igår för att hälsa på Dick och lämna lite hobby jobb åt honom.
Det blev en fullastad 518 ala Mike....fem pers plus en hund i bilen och sedan 4 däck och fälgar i kofferten....lindrigt sagt så hade jag avdomnad rumpa när vi äntligen var framme! Kommer inte ihåg hur många gånger bilen slog igenom i guppen...vill inte komma ihåg!!

Detta gör jag aldrig om i den bilen...då ska vi åka min 520 som är en hel del nyare och helare!!

Idag bär det av upp till Luleå universitet för min del...Ska å lämna in lite pappaer och ha ett möte om hur vi ska skriva uppsattsen. Känns onödigt att åka till Lule för en sån sak men jag måste!

Just nu händer det inte så mycket annat i mitt liv än träning och skolan. Till helgen blir det Rockfest hos Emma eftersom hon fyllde 24 igår. Grattis vännen =)

Längtar som fan till Sommaren!!


ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0