Bengalen Bagera (Oceans eleven)

Japp, jag har äntligen fått köpa mig en Bengal!!


Som jag har velat det länge, men alla uppfödare jag har hittat har varit i södra Sverige, fram tills i helgen.

På Söndagen slog jag upp Lördagens Pite-tidning för att se vad som var på Tv. sidorna innan Tv-bilagorna är alltid fulla med annonser så jag kikade igenom den sidan och där var den....annonsen om Bengal-ungar till salu,
i Piteå!
Kollade direkt upp hemsidan som stod med....skitsöta var alla ungarna! Började kolla vart i Pite dessa sötingar fanns och efter ett tag säger min käre sambo att de finns i Roknäs.....Där jag har bott i18 år alltså!!
Crille säger vidare att det är en Ann-britt Pettersson som har dem.....Men alltså, kan det bli mer perfekt, jag känner henne juh! Hon har ju vart kassör till mitt fotbollslag och hjälpt till på träningar och matcher. 

Slängde mig direkt på telefonen och åkte sedan till Roknäs för att titta på dessa underbara djur. En hanne var vi ute efter, det fanns en kvar. Han var även den finaste i färgerna tyckte jag och Crille=) Sista helgen i Maj ska han vara med i en utställning i Skellefteå.

Hans fulla namn på stamtavlan är Oceans Eleven men vi ska tilltala honom Bagera.


image144

http://www.norrguld.se/


ByeBye

Kommentarer
Postat av: Jonna

Meeen såå söt katt :) Undrar om allergiker tål den? heheh :P Ha det så bra!

2008-04-08 @ 14:30:54
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Tina

Åh så himla söta! Jag vill också ha en....

Ha d bra! Kram

2008-04-08 @ 22:25:23
Postat av: Jonna

Ja Bagera var så söt! :) När kommer han hem till er då? Eller har han redan anlänt? Hm..

Går det bra annars, håller på ett examensjobb var det så? :) HA det så bra!! Kramar!

2008-04-09 @ 20:48:32
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0